Pazartesi, Kasım 20

uzun haftasonu

Bu haftasonu (pazar gunu) dayimlar burdalardi, onlari Gaineville'de gorulebilecek her yere goturduk herhalde.. Guzel ama yogun ve yorucu bir gun gecirdik..

Okulun bitmesine cok az kaldi ve hala soyle kendimi rahat hissetmiyorum yapilacaklar konusunda.. okunacak, yazilacak o kadar cok sey var ki.. Neyse, bir ara yapicam diye moral vermeye calisiyorium kendime.. Belki bu gece sabahlamak gerekebilir. eger birkac gun, su son 3 gun, biraz yogunlasabilirsem epey bir sey halledebilirim, bu da beni thanksgiving gezimizden once epey rahatlatir..

Ya kendime, kendi istedigim seyleri yapmaya vakit ayiramayinca acayip huzursuz ve sinirli bir insan oluyorum ben - cok kotu bi huy bu.. Insanin bazen "kendini" ikinci plana atmasi gerekiyor... Benim bunu yapmayai ogrenmem lazim.

Hiç yorum yok: