Perşembe, Kasım 2

Helikopter turu

Las Vegas'a kadar gelmisken helikopterle Grand Canyon'u gorelim dedik. Sabah 6:40'da otelden aldilar bizi, 8'de havadaydik.

Helikopter cok keyifli bir sey. Tabi ilk bindigimizde ve havalandigimizda boyle hissetmiyordum. Bir kere helikopter ucaktan cok farkli. Cok cok sallaniyor, titriyor ve hic beklemedigin anda cok acayip hareketler yapabiliyor. Biz ilk basta onde oturuyorduk ve ben alisana kadar baya bir kasildim.. alismak bir 10-15 dakka surdu.

Ama bir kere alistiktan sonra cok keyif aldim.
Hoover barajinin ustunden uctuk, grand canyon'un icinden uctuk, grand canyon'un icine girdik ve de ir yerde durup piknik yaptik, sonra bir ara benzin almak icin bir yerde durduk falan.. Oyle hop hadi bakalim burda bir duralim deme olanagi muhtesem bir sey kesinlikle. Pilot amca, surda bir sey gordum - inip bir bakalir miyiz?...

Neyse toplam 2,5 saat falan helikopterdeydik. Super keyifliydi.. Tur biterken Las Vegastaki Strip'in uzerinden ucup otlellere alici gozuyle baktik. O da keyifliydi, her seyi havadan gorebilmek ilgincti. Normalde asagidan bakip sana kocaman gelen binalar minicik gozukuyordu.

Yani Las Vegas ve Grand Canon turumuz cok keyifliydi. O gun otelleri gezdik. Bellagio favorimizdi kesinlikle, bir daha orda kalicaz :) Ikinci gece Bellagio'daki su sovunu izledik, ben ona bayildim. Ve de sabah erkenden Death Valley'e dogru yola ciktik.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Size bir sorum olacackti, helikopter biletlerinizi Las Vegas'tan mi yoksa internet'ten mi aldiniz ?