Pazartesi, Kasım 6

Aile agaci

Betul Mardin Turkiye'de halkla iliskiler alaninda cok onemli bir isim. Turkiye'de halkla ilsikileri gelistirmekle kalmamis, yurt disindaki koklu halkla iliskiler organizasyonlarinda da yoneticilik yapmis. Burda (Amerika) bile kendi alaninda epey taniniyor.

Betul Mardin Arif Mardin'in kardesi. Arif Mardin Atlantic Records'da calismis, dunyaca unlu muzik produktoru.

Betul Mardin zamaninda Haldun Dormen ile evleniyor ve de Omer Dormen diye bir ogullari oluyor. Ben Haldun Dormen'in evli oldugunu hic bilmiyordum..

Omer Dormen cesitli petrol sirketlerinde yoneticilik yapmis, hala o alanda calisiyor. Ve aslinda cok populer biri. Hic adini duymamis olabilirsiniz, ben de bu sabaha kadar duymamistim.. Ama onun hayatini cok yakindan takip ediyorsunuz, eger Ayse Arman'in yazilarini okuyorsaniz. Omer Dormen Ayse Arman'in sevgilim diye bahsettigi, adini hic yazmadigi, kocasi.

Simdi bunu niye mi yazdim.. Sabah Ayse Arman'in yazinisi gordum. Kizimin babanesi Betul Mardin deyince hmm, kocasi kim ki diye merak ettim. Ve 5 dakkalik bir Google aramasi karsima aile agaclarini cikardi. Kim kimin eski karisi, kim kimden ne zaman bosanmis, kimin kimle iliskisi nasil.. Hulya Avsar bu konuda ne demis (inanilmaz ama bu kadinin gercekten de her konuda bir yorumu var)..

Ey Google, biz sensiz ne yapardik?..

Hiç yorum yok: