Çarşamba, Kasım 15

munchkin cats





Boyle bir kedi turu varmis, ve bugune kadar benim hic haberim olmamais.. Patronumla konusurken o bahsetti, cok sirinler, minicik bacaklari var diye. Bir google'da arayinca karsima bu minik canavarlar cikti..

Acayip sevimliler, ama buyuyunce de bu kadar tatli gozukmuyorlar, cunku kafalari vucutlarina gore cok buyuk duruyor. Bir de dunyada o kadar evsiz barksiz evlat edinilmeyi bekleyen normal kedi varken gidip bu ozellikle deforme edilmis kediye para vermem ben..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu ne len, ne garip hayvanlar bunlar, bu arada blog tamamen deişmiş, güzel olmuş, ama ne yalan sölim yeşil bence daha iyiydi

gochemoche dedi ki...

evet ya ben aciyorum boyle sonradan uretilmis kedi cinslerine, yok kulagi minnacik, yok bacaklari kisa, yok kuyruklari yok filan. bi kedicikler nasil zipliyo koltuklara, dogada tutunabilirlermi? kopeklerden kacabilirler mi?

emelo dedi ki...

bende aciyorum bu kedilere.. kucukken iyi hos da buyuyunce bir suru problem.. Bence bunlar sadece sus kedisi.. kosma, ziplama, cekirge yakalama gibi ozellikleri oldugunu sanmiyorum :)

Oguz, blog boyle guzel oldu bence, eski halini ben de seviyordum, ama boyle beyaz da guzel.. bir de bu aralar acayip takmis durumdayim turuncu ve mor kombinasyonuna.. Sonum hayrola :)