Pazartesi, Kasım 13

Pazar gecesi, sunumum ve Borat

Butun haftasonumu alan lanetli halkla iliskiler teorileri sunumumu hazirladim sonunda - pazar gecesi saat 10:30.. Persembe gunu kazasiz belasiz sunma dilegiyle. Neyse, cumlemize gecmis olsun - siradakiler.. O kadar yogun ki su donem sonu 1 ay sonra Turkiye'ye gidiyor olmak bile sevindirmiyor beni - nasil bitecek bunca sey endisesine kapiliyorum..

Ama en azindan sihirli bir perim var bana yardim eden, o konuda cok sansliyim!

Cumartesi gecesi Borat'i izlemeye gittik.. Bazi yerleri komik olsada genel olarak biraz rahatsiz edici bir filmdi.. Kazakistan ile felaket dalga geciyor adam, tamam cok gelismemis bir ulke olabilir ama yani Kazaklara acidim, itibarlarini geri kazanmalari nerdeyse imkansiz boyle bir filmden sonra..

Bir de filmde cok igrenc sahneler vardi - ya anladik, bu kadar gostermeye gerek var mi - dedirten.. icimizi kaldirdi.. Sovuna guluyorduk adamin, ama film biraz fazla olmus.. Ben pek begenmedim, hatta bana onceden komik gelen Borat karakterinden de sogudum..
Iste bu da bu haftanin film elestirisi..

Hiç yorum yok: