Cumartesi, Kasım 4

Makasla kosmak*


Runing with scissors
Augesten Burroughs

Ben bu kitabi okudugumda cok etkilenmistim. Adamin hayati gercek disi gelmisti, insan okudukca nasil olur ya diyordu.. Filmin ilk fragmanini gordugumde mutlaka gormem gerek diye dusunmustum.

Dun gece gittik filmi izlemeye. O kadar da begenmedik. Yonetmen makasla kosmanin aksine ozellikle cok dikkatli ilerliyordu filmin hikayesinin icinde. Ktap da yasanan soklar filmde hissedilmiyordu, cok etkileyici yerler esgecilmisti: filmdeki hikaye kitaptan farkliydi.

Ben sonunda uzuldum, kitapta da uzulmustum. Adam cok agir seyler yasamisti, inanilmsi zor seyler. Film de zaten oyle oyle basladi: yaziyorum, ama biliyorum, nasilsa kimse yazdiklarima inanmayacak...

Film o kadar guzel degil, gidilmese de olur bence; ama kitabi mutlaka okuyun.

Hiç yorum yok: