Çarşamba, Kasım 29

Donus

Kuzey-bati Amerika tatilimiz cok guzeldi, organik hindimizi yedik, Starbucks corporate headquarters'i gezdik orda calisan birinin daveti uzerine - cok ilginc bir yerdi, kocaman 8 katli bir kahve dukkani ve arasinda ofis kupleri dusunun, oyleydi iste..

Seattle'i cok begendim, ama havanin sansimiza cok guzel olmasinin etkisi vardi kesinlikle, yoksa ben isli puslu yerleri degil bol gunesli yerleri severim. Yeni bir laf ogrendim: kurt puslu havayi sever(mis) oyle dediler, ben demedim.. Ben kesinlikle kurt degilim, olsam olsam kertenkele olurum.

Portland da guzel bir yerdir eminim, ama hava cok kotuydu, bir de orda daha az gezebildik - o yuzden cok goremedim. Evler cok sirindi. Ordaki 23. cadde bizim Ankara'nin 7. caddesinin aynisiydi, orda gezmek keyifliydi - kendimi Ankara'da gibi hissettim..

Setatlle'da bir de gece gittigimiz bir kafe vardi, adini bilmiyorum.. Ama cok begendim - Gainesville'de olsa hep oraya giderdim.. Resimler yuklendikce konulacak. Orda sarapta pisirilmis armut tatlisi ve de yaninda vanilyali dondurma yedim - gezinin doruk noktasi oydu.. Kaymakli ayva tatlisi ozlemimi az da olsa bastirdi.


Komik bir hikaye: Seattle'da gezerken bir baktim yol isimleri boyle bir adamin kafasinin uzerine yazilmis.. Ve de acayip bir soru sordum: "bir adam var, onun kafasinin ustune 99 yazmislar - o ne demek?" Tabi sagolsun orda bizi gezdiren arkadaslarimiz olgun insanlardi, bana onun Washington State Road sign oldugunu soylediler. Ben de buraya bir resmini koydum.. Siz gorseniz ne sanirdiniz bilemiyorum, ama ben kesinlikle State road anlamadim bundan...

Donuste kar yagmasi iyiydi hostu, ama biraz stresliydi.. Donebilecek miyiz, yolda mi kalicaz.. 2 saat karli yollarda araba kullandik. Ankara-Bolu yolunu animsatti. Ve eve geri eve donusumuz tam 15 saat surdu, ve tabi ki benim zayif bunyem bu ne be deyip isyan etti ve hasta oldu.. Simdi onu toparlamaya calisiyorum.

Final odevleri beni bekliyor.. Hadi bakalim, kolay gelsin!

Hiç yorum yok: