Pazartesi, Şubat 23

oscarlar


Sabah uyanip merakla Oskarlara baktım. Cogunu Slumdog Millionaire aldiğını gördüm. Biz cuma aksami izlemistik o filmi, cok begenmistik, ama bana oscarlarda benjamin button daha guclu gibi gelmisti. Sanki slumdog millionaire biraz fazla karisik, biraz fazla yabanciydi. Benjamin button benim izledigim en masalsi filmlerden biriydi. Slumdog millionaire'in almasina sevindim odulleri, ama Benjamin button'un hakki biraz yenmis gibi geldi bana. Sadece 2 oscar, bir tanesi de en iyi makyaj - saka mi bu?

Dun de Bruksel'de bile gosterime girmis olan Recep Ivedik 2'yi izlemeye gittik. Tabi ki cok gulduk :) ilk haftasinda 2,5 milyon gise yapan bir film. Inanmasi guc. Etraf 4-10 yas arasi cocuk doluydu. Cocuklar icin cok uygun bir film mi bilemiyorum. korumaci yanim boyle diyor. Ozgurlukcu yanim da zaten o cocuklar her seyin farkinda, filmden ogrenmiyorlar ki si*tir demeyi diyor. Benim cocugum olsa goturmezdim herhalde diye buyuk bir laf edicem simdi, sonradan cikacak aheste aheste ya neyse... Gerci bir de su var, Recep Ivedik turkiye'de cok buyuk bir reklam karakteri. Cocuklarin da en sevdigi sey reklamlar. E boyle de olunca, hayir filmini izleyemezsin demek biraz sacma oluyor.

eminim yine her yerde elestirenler vardir, aman ne seviyesiz, ne sacma, ne abuk espirirler.. Ama dusununce, bizim kulturumuzde cok normallesmis bir sey kufur eden ve de gaz cikartan adama gulmek. Hatirlayiniz, inek saban - essogluessek, ya da o cuma aksamlari televizyonda program yapan adamin skeci gazman.. O yuzden de 2,5 milyon giseye sasiranlara sasiriyorum. 2. filmin senaryosu biraz daha iyi. Baya komik yerler var filmde. Bos bos ekrana bakip gulmek isterseniz gidin eglenin. ama yok cok kasar beni, ay ne seviyesiz falan diye dusnuyorsaniz hic gidip caninizi sikmayin derim.

Hiç yorum yok: