Perşembe, Şubat 26

Bruksel'de son gun

Yarin sabah Istanbul yolcusuyum.. 12 gun kaliyorum, tam hesapladim - hatta 11,5 gun tam olarak. Yine gorecek bir suru insan, gidilecek bir suru yer, yenilecek bir suru yemek.. Yanimda biraz ders de goturuyorum, umarim arada calisacak zaman bulabilirim. Kendimi annemin ellerine birakicam ders calisabilmek icin :) O bu konuda doktora sahibi bir insan ne de olsa!

Artik adet oldugu uzere Meloshtan biraz haber vereyim. Biz bu aralar aksamlari planet earth izliyoruz perdede, Melosh'ta yanimiza gelip o da izliyor, bizonlar, kuslar, penguenler falan.. Gozlerini perdeye dikip takilip kaliyor. Acaba bir sey anliyor mu bilemiyorum ama, butun aksami bizle geciriyor en azindan. Nazli kizimiz icin ne gerekiyorsa yapiyoruz biz de.

Dun tezim ile ilgili olarak bruksel'deki onemli iki gazeteciyle uzun uzun gorustum. cok guzel fikirler verdiler bana, cok faydalari oldu. keyfim yerine geldi, motivasyonum acayip artti. Donunce tam gaz teze basliyorum artik!

Bugun Bruksel'deki son gunumdu. Burdan Gamze diye bir arkadasimla bulusup gezdik bugun sehir merkezinde. Resimdeki de unlu St. Katherine meydani. Cok guzel dukkanlar var burda. Ama icimdeki alisveris aski oldu galiba, aylardir tek aldigim sey yargici'dan bir etek. O yuzden sasirtici bir sekilde vitrinlere bakip bakip bir sey begenemeden geziyorum - hayirdir insallah hayirdir insallah. Bakalim, belki kara talihimi turkiyedeyken yikarim.

Hiç yorum yok: