Çarşamba, Şubat 11

Melosh'lu gunler...


Melosumuz bize alisti iyice, bugun onu veterinere goturmeye calisicam, bir iki ufak saglik problemi var, bir de genel bir bakimdan gecsin istiyorum. Bakalim kutusuna sokabilecek miyim :)

Meloshun adi merakli melahatten geliyor - kendisi tam bir merakli melahat. Ayrica da hic kin duygusu yok bu kedinin, cok komik, bir sey yapiyorum mesela, kaciyor, 15 saniye sonra meee-losh diye sesleniyorum, hemen kosa kosa geliyor.. Cok tatli bir kiz, su saglik dertlerimiz de hallolsun, iyice rahat edelim.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yerim o esneyen sıpa yı, ağzıda aynı hipopotam gibi açmış, yılan gibi diş gösterio, azına patlatıcaksın tokadı öyle seviceksin emelcim, bu kedileri sevmenin tadı ancak öyle çıkıyor, basıcan tokadı vericen öpücüğü...

Hatta benim gibi çok seviyosan sopa, elektroşok falan da kullanabilirsin...

PS: tabanca...