Çarşamba, Şubat 18

2. veteriner gezimiz


Meloshu bu sabah yine kutuya koyup veterinere goturdum. Malum biyiklarinin orda ufak bir yara olusmustu. Doktor bunun kesinlikle ringworm olmadigini soyledi ozel bir isikla baktiktan sonra. Burnundaki enfeksiyondan dolayi olusmus bir yara olabilecegini soyledi. Bir igne yapti, bir ilac ve kren yazdi her gun kullanmamiz icin. Bu ilac ve krem isleri zor ama Meloshun iyilesmesi icin ne gerekiyorsa yapacagiz tabi.

Bu aksam meloshun 3 yasindaki bir hayrani bizi ziyarete gidiyor, meloshun daha haberi yok tabi... Bizde haberler boyle bugun, pek bir sey yok.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ooooooooooo!!! Bir kedi al, yüz bin dert

emelo dedi ki...

Biraz oyle oldu, ama aslinda cok da keyifli. Benimle butun gun evde oturan biri var! Cok da tatli biri...

Adsız dedi ki...

Ne kadar şanslı bir kedi, sanada iyi bir hayvansever olduğun için teşekkür ederim.

emelo dedi ki...

Serapcim, cok tesekurler.. Kedimiz bugun cok daha iyi hissediyor, o daha iyi hissettikce de ben cok mutlu oluyorum. Hayvanlar o kadar masum ve caresiz ki, ben de cok huzurlu hissediyorum bir tanesini kurtardigimizi dusundukce..