Cuma, Şubat 6

cuma aksami programi..

Bugun cuma! Eskiden olsa ay ne heyecanli olurdum bu saatlerde (saat 3:46 su anda, isten cikmaya az kalmis olurdu, ya da coktan cikmis olurdum, off off) Simdi isim yok, evdeyim, cumalarin tadi kalmadi pek :) bir guzel yani sevgilimin yarin ise gitmeyecek olmasi! Yarina yapacak cok issimiz var. Liste yapma hastaligim oldugundan, ve de tabiki ders calismamak icin elimden gelen her seye yapabilecegimden, oturup yarin yapacaklarimizin listesini yaptim. aynen iletiyorum:
- Ev icin alisveris (alisveris listem ayri, insanlari bunaltmamak adina ona girmicem:)
- IKEA'dan minik bufe, katlanan sandalye, kapakli cam saklama kabi
- Mechelen'de kedimizle tanismaya, hatta mumkunse almaya git!!!
(Kedinin ihtiyaclarini karsilamak icin pet shop!)
- Pazar gunku kahvalti icin borek pisir
- Spora git
- Ortuleri utule, masaya ser
- DERS CALIS
- Aksam parti, Park Savoy'da

Bugunun de programi yogun aslinda. Birazdan evden cikip daha dun gece uye oldugumuz spor salonuna gidicem. Yarim saat elliptical trainer'da vakit gecirmeyi dusunuyorum mumkunse, sonrasina da bakicaz. Ordan eve gelip hazirlanicam, metroya atlicam ve Arkadaslarla sinemanin orda bir seyler icez, sonrasinda da bizi the curious case of benjamin button bekliyor. Iki gundur kafam filmde, gerci bugun Fahir modern sabahlar'da pek begenmedigni soyledi filmi, ama bu bile yildiramaz beni, bakalim biz neler dusunucez...

Hiç yorum yok: