Cuma, Şubat 20

dunya gercekten de minnacik bir yer


Biz ucaklara binip ordan oraya saatlerce ucuyoruz falan ama, hepsi bos seyler bunlarin. Bugun bir arkadasimin arkadasiyla bulustum oglen yemeginde. burdaki tubitak ofisinde gorevli olarak gelmis kisa bir sureligine. Guzel bir oglen yemegi yedik o ve bir arkadasiyla. Yemekten sonra da beni ofise davet ettiler kahve icmek icin. Yukari ciktigimda ise orda calisan baska insanlarla da tanistim.

Bir tanesi, inanmiyorum, diyerek bana dogru yurumeye basladi. ilk taniyamadim ama, ben gozde yazliktan, diyince hemen tanidim ben de. En son orta ikiden orta uce gectigim yaz gormustum onu gulluk'te. simdi Bruksel'e tasin, aradan o kadar yil gecsin, hayatinda ilk defa tanistigin biriyle ogle yemegine gittikten sonra alakasiz bir ofiste karsilas. Cok gulduk ikimiz de. Meger burda okumus ve de burali biriyle evliymis. Diyorum ya, dunya gercekten de kucucuk, insanin nerde kimle karsilasacagi hic belli olmuyor...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hangi Gozde o yaaa?

emelo dedi ki...

Gozdecan