Çarşamba, Şubat 4

burda 3 gundur kar yagiyor..

Yani aslinda tam olarak oyle degil, cunku kar demeye bin sahit ister - havadan bir seyler dusuyor, havada bir seyler ucusuyor, yagmur mu serpistiriyor falan gibi belirsizliklere neden olabilecek bir kar bu. ama yagiyor iste, o yuzden de evden cikasim pek yok.

Dun burda bizim eve cok yakin bir spor salonuna gittik, herhalde oraya uye olucaz, kucuktu - ama bana gereken butun aletler vardi ve de aksamlari grup dersleri de yapiyorlar, daha ne isteyim yani!

Onun disinda evdeyim yine. Ders calisma isleri yavas yavas ilerliyor diyelim. Yemek yapma konusunda ise inanilmaz yaraticiyim, hergun yeni bir seyler yapiyorum falan - ama tabi butun bunlarin asil nedeni ders calismamak! Ders calismayim de ne olursa olsun.

Bir de su aralar beni en heyecanlandiran seylerden biri de eve kedi alacak olmamiz. Ilk basta tatile giderken napicaz nolucak falan diye dusunuyorduk. Ama sonra dedim ki bu ne ya, yilda 3-5 kere tatile gidicez diye kedisiz mi kalicam! Artik yerlesik hayata gecmis yetiskinler olarak daha farkli dusunmemiz gerektigine karar verdim: ufacik bir kedinin sorumlulugundan korkmamamiz lazim bizim. Biraz arastirdim, cat sitterlar, pet hoteller dolu. En kotu oyle bir yere tatile gondeririz biz tatile gittigimizde, dunyanin sonu degil yani. Boyle dusununce her sey bir anda cok kolaylasti.

Cumartesi gunune randevu aldik, gidiyoruz. Bir hayvan barinagindan evlat edinicez. Benim favorilerim var aslinda, ama barinaktaki kadin oyle kafanizda bir kediyi sabitlemeden gelin, burda hayvanlarla bir tanisin, ondan sonra karar verin dedi. Heyecandan cumartesiyi nasil bekleyecegimi bilemiyorum. gunduzleri benimle evde kalacak minik bir arkadasim olacak. Simdilik hangisi olacak bilmiyorum, ama seceneklerimize burdan goz atabilirsiniz!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Simdiden yeni dostunuz hayirli olsun :))))
Sirro

emelo dedi ki...

Saol tatlim, bir tanisalim, hemen resmini koyucam buraya kendisinin.. biz de heyecanla cumartesiyi bekliyoruz :)