Cuma, Eylül 5

Yaz dugun sezonudur.. Elbiseler neredendir?..

Bu aralar gazetelerde hep dugun resimleri. Pek guzel, bakmasi pek keyifli... Ben de dugunumun yazin olmasi icin ozellikle o tarihe gun aldim bir yil onceden - ki bazi haftasonlari daha bir yil onceden alinmisti falan filan... Yaz mevsimine sevgisinden cocugunun adini bile yaz koymayi dusunen bir insan icin epey tutarliyim bence!

Bana ilginc gelen bu dugun-davetlerde kadinlarin giydikleri.. Yani millletin ne kadar cok gece elbisesi var! Sirf sosyetiklerden de bahsetmiyorum ayrica, facebook'dan takip ettigim kadariyla durum ayni. Dugunlere giden insanlara bakiyorum, bir elbiseyi ikinci bir kere de giymiyorlar..

Bizim bir arkadasimiz cok akillica bir sey yapmisti, yurt disina ciktiginda indirimden elbiseleri toplamis, dugunlerde suzum suzum suzulmustu.. Eminim hala genis bir zulasi vardir :)

iste bcbg'nin bu yilki katologundan bir elbise..

Amerika'dan kesin olarak tasinmadan yapilacaklar listesindeki maddelerimden biri de bu. Burdan tasinmadan burdaki indirmler ve bcbg gibi magazalarin urunlerinden faydalanmak - ozellikle de avrupa ve turkiye'de ayni mallara 3 kati para vermeye mecbur kalmadan once.. Gitmeden once uzun kisa doldurucam elbiseleri, boylece bir nisan, dugun, toplanti her ne ise gidilecek yer - hazirlanip cikivericem..

2 yorum:

Neviş dedi ki...

Bizde nedense böyle bir kompleks var, bir giyilen bir daha giyilmez!

emelo dedi ki...

hahahaha, dogru haklisin.. ama bir de soyle bir sey var - o kadar cok resim cekiliyorki, insanin 1 gecede giydigi elbise bile eskiyor Nevacim, onlara da hak vermek lazim :)