Perşembe, Eylül 11

dogum yuruyusu

Bugun cok ilginc bir sey gordum. Her zamanki 1 saatlik oglen yuruyusumuzdeyken hamile bir kadin gorduk, yaninda 4 kisi daha vardi ve garip garip yuruyordu.. Yanindan yururken bize dogum surecim basladi, su anda doktorlar genislemem icin beni asagi yurumeye gonderdiler, dedi.. biraz kadincagiza moral verdik..

Ben bir yandan bir garip oldum tabi ki - boyle dogumla falan ilgili seyler beni bir tuhaf hissettiriyor.. bu arada bizimle yuruyen kadinlardan biri de hamileydi, e o da biraz tedirgin oldu.. Hic hayatimda boyle bir sey gormemistim - kadin 15 dakika falan yuruyup sonra geri yukari ciktik.. Umarim problemsiz bir dogum olur ve bir an once bebegine kavusur..

Cok sinirliyim, bu kadar yakin ama bir turlu cikmiyor diyordu giderken... biz de gulerek arkasindan baktik.

Hiç yorum yok: