Perşembe, Eylül 4

listelerle yasamak..

Bu aralar hayatimi listeler yonetiyor.. Ofis listem ayri, ev listem ayri - normalde evde yapmam gerekenleri ofiste yapmak icin hazirladigim listem ayri..

ajandamdan, minik defterlerden, post-it kagitlardan hep listeler cikiyor.. Uzerleri ciziliyor, yenileri ekleniyor, listeler temize cekiliyor.. Haftada birkac kere yenileniyor listeler..

Gecen gun bir kose yazari bu yazin en iyileri listesini yayinlamisti. Bunlar da benim bu aralar en cok yaptigim aktivitelerin listesi:

1. Ders calisma/kitap okuma:
maalesef istemeden de olsa elim mahkum yapiyorum.. Tez taslagim benden hocalara, hocalardan geri bana, benden onlara gidip geliyor.. Arada toplantilar, epostalar derken yapilacaklar azalacagina artiyor.. Sunu da ekle, bu yazar da faydali olabilir, bu ay bir makale okudum, bundan da bir seyler katabilirsin derken bizim tez uzadikca uzuyor..

Tez hocamla her hafta toplanim var, ama bir de buna diger hocalarin da nerdeyse her hafta toplanti yapma ya da benden bir sey isteme ozelliklerini ekleyince gunlerim isten okula, okuldan ise yokus yukari-asagi geciyor.. Bakalim, sonumuz hayrola diyorum..

2)sushi yeme:
ne alaka demeyin, tez yazmaktan sonra en cok yaptigim aktivite de bu :)
Evde az yemek yaptigimdan, az mi - tamam kabul ediyorum - nerdeyse hic, disarda yemek yiyen bir yapim var. E sushi de en sevdigim seylerden biri olunca aksam ne yiyelim sorusunun cevabi genelde sushi oluyor.. Arada sevgili arkadaslarim Sirro ve Memi beni yemege cagirmasalar herhalde sadece sushi yiyor olurdum.. Biraz cesitlendirmek lazim galiba.. hmm, ne yesem ki...

3)spor yapma:
yine eski tempoma kavusamasam da, cunku sevgili spor arkadasim Emre (!) beni terk etti ve turkiye'ye kesin donus yapti, yeniden spora basladim.. Tamam eskisi kadar abartili bir sekilde degil, ama oglenleri iste yine 3 kere 13 kat in cik ve de 3 mil yurume yapiyoruz... Gucum olursa aksam bir de eve gelince spora gidiyorum.. Spor yapmak cok keyifli - hem saglikli hissediyorsun, hem kilo veriyorsun ve vucudun sekle giriyor, hem de daha enerjik oluyorsun, rahat uyuyup uyaniyorsun.. Yapanlari tebrik ederim, yapmayanlara siddetle tavsiye ederim! Isleyen demir isildar.

4)Turk dizileri
kabul ediyorum, bazilari sacma hatta o kadar ki bazen komik - absurd bile, ama yine de vaz gecemiyorum.. Fakat zaman kitligindan dizi izleme tekniklerimi epey gelistirdim. normalde 90 dakika olan bir dizi benim icin 25 dakikada falan bitiyor. Bir de genelde bulasik yikarken, saclarimi kurularken ya da utu yaparken kulakliklarimi takip dizileri izliyorum. Cok feci multi-tasking bir insanim!

5) evde mum yakma
Gercekten. bu kadar basit.. eskiden pek oyle muma falan merakli degildim. ev kokularina hep merakliydim, kabul, evimde - nerdeyse her odada o elektirikli eve guzel koku yayan minik aletlerden var. Ama bir de soyali mumlar var ki cok acayipler, hic gormediyseniz mutlaka alin ve kullanin. Cok cesitli kokulari var ve de eve cok hos bir koku veriyorlar.. Hem ders calisirken masanin kosesinde bir mum yakmak acayip de romantik oluyor - sonuk hayatima biraz romantizm katiyorum (en azindan sevgilimle kavusana dek)

Yeterlilik sinavi ve tez golgesinde bir hayat ancak bu kadar renkli oluyor - napalim :) Siz beni bir de aralik'tan sonra gorun..

1 yorum:

doganslx dedi ki...

aralik'ta bruksel'e gel de sushi yemeye gidelim :)