Çarşamba, Eylül 10

masumiyet muzesi


Orhan Pamuk en sevdigim yazar falan degil kesinlikle, ama kitaplarini okumayi da seviyorum.. Uzun cumleler, bitmez tukenmez tasvirler bazen insani yorsa da konular ilgimi cekiyor. Tutunamayanlardan sonra beni hayatta en cok roman Kara Kitap'tir herhalde, ama cok da sevdim.. Hem aglarim hem okurum seklinde 2 gunde falan bitirmistim yani, o zamanlar sevgilim icerde tez yaziyordu.. ahh onlar ne guzel gunlerdi

Simdi ben tez yaziyorum ve tezim icin okumam gereken seyler disinda pek bir sey okumaya vaktim yok. O yuzden bir yanim okumak istiyor masumiyet muzesini, ama bir yandan takilip kalmak istemiyorum - malum en uzun romani Pamuk'un, sanirim 600 sayfaya yakin.
Sabah gazetesi ilk iki bolumunu yayinlamisti, ama internetten okuyamamistim. ama ileri derecedeki internet arastirmasi tekniklerim ile ulastim. Hayirsever bir arkadasimiz sadece bu kitapla ilgili bir blog tutuyor, iste burdan bakabilirsiniz!

Bakalim ne zaman firsat bulucam ve de kitabi bulucam da okuyacagim..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

tez calısmanız olsa bıle bı sekılde vakıt ayırıp okumalısınız bence ben okudum 3 gunde bıttı cok surukleyıcı elınızden bırakamayacagınız ve de sonunda aglayacagınız bı kıtap. sonuna kadar tavsıye ederım =))

emelo dedi ki...

E tamam oz zaman napalim, okuyacagiz artik.. Bari ismarlayim da gelsin bir an once.. tavsiye icin tesekkurler. Ben de her okuyandan guzel seyler duyuyorum...

Adsız dedi ki...

Bence de kesinlikle okunmalı bu roman. Okudum bitirdim ama resmen yedim yuttum kitabı. Bende tez yazdım, biliirm yani tez yazmak ne demek, ara verin ve okuyun derim.
Sevgilerimle