Cuma, Mart 7

yagmurlu sabah


bu sabah da yagmur sesine uyandim, daha dogrusu once alarm sesine, sonra da yagmur sesine.. Ise gidicem ama bekliyorum, oyle cok yagiyor ki - belki biraz diner da ben o arada cikarim diye.. Evet benim bu kadar esnek bir isim ve is saatlerim var - bu konuda cok mutluyum !

Ama yagmurun dinecegi yok gibi.. Hmm, ne yapsam ne yapsam..
Burda bazen insanlar yagmurda ayakkabilari kirlenmesin diye parmak arasi terlik giyiyor - bu da benim biraz garibime gidiyor.. Gerci hava cok soguk olmadigi icin arada ben de yapiyorum - ayakkabilarim kirlenmesin diye degil de, ansizin yagan yagmura yakalandigimdan..

Bugun Spring break basladi sayilir, sinifimdaki ogrencilerin yarisindan fazlasi sehir disinda olacagi icin ben de dersi iptal ettim ve bana kisa bir odev gondermelerini istedim onun yerine. Pek keyiflilerdi, sabah bir uyandim, bir suru email.. simdi bir de onlari okumam lazim. Off offf.. Ders anlatsan bir turlu, anlatmasan bir turlu :)

Gelecek donemin ders programi yapiliyor, ve de bolum baskanim bana email atmis, su dersi vermek ister misin diye.. Ben de bulusalim, konusalim dedim. Bugun ogleden sonra onla da gorusucem..

Ay yagmur daha da mi costu ne!

Gelecek donem herhalde ders vermicem, cunku zaten benim icin cok yogun bir donem olacak, hem tez yaz, tem yeterlilik sinavlari.. Discilikte kendi alanimda calismak benim icin cok daha kolay olacak gibi.. Hem de maasim daha fazla olacak.. Tamam ya, ben kararimi coktan verdim.

Iste boyle.. Aslinda ben bugun dun aldigim kiyafetlerden birini giymeyi dusunmustum, ama olmayacak gibi, cunku pek etek giyilecek bir hava yok. Neyse artik baska zamana giyeriz napalim.. Herkeslere iyi cumalar!

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.