Pazartesi, Mart 3

neler neler..


Oyle karmasik seyler var ki su anda aklimda, bir baslik bulamadim!

Simdi nerden baslasam - evet bir haftasonu daha gecti - ve ben yapmam gereken islerin en azini bitirmekle yetindim..

Bugun burdaki turk ogrenci derneginin pikniginde birden aklima yapmam gereken ve yapmadigim seyler geldi, kendi kendime ya 2-3 gun boyle kassam hallederim dedim. Ama icimde bir sikinti - hayatimda ilk defa kalbim daraldi. Yani sanki biri kalbimi eline almis ve burusturuyordu - 3 saniye falan surdu, ama baya kotu hissettim.. Hicbir sey saglik kadar onemli olamaz, aman deyip genel umarsiz halime geri dondum, simdi yarinin dersini hazirliyorum.. Yapmak zorunda oldugum bir sey oldugu icin yapiyorum - ogrencilerime alternatif ne yaptirabilirim diye dusundum, elisi yaptiramayacagim icin ders hazirlamam gereketigine karar verdim..

Ogrencilerin benim hakkinda ne dusundukleri onemli - cunku donem sonunda beni degerlendirecekler - ve sonuclari cok merak ediyorum.. Beni sevdiklerini hissediyorum, ama kac puan alicam - benim icin bu cok onemli :)

Tabi gecen gece ogrencilerimden birinin beni bir barda gormesi cok da harika olmadi.. Gerci sonra bana sarilip, su anda sarhosum ama bunla bir alakasi yok - en sevdigim hocam sensin, hem cok anlayislisin, hem de derslerin cok keyifli dedi.. Ben de kizarip morardim o arada - ay nerden cikti bu simdi diye.. Yarin derse girince kesin hoca cumartesi gecesi surdaydi diyecek.. Anaaaeeem! Nerden cikti bu yav...

Zaten ogrenciler surekli beni bir yerlerde goruyorlar - artik bir yere giderken daha bakimli olmam gerekiyor resmen. Her an yakalanma ihtimalim var cunku.. Off, cok baski altindayim cok!

Hiç yorum yok: