Çarşamba, Mart 12

bos kampus

Bizim okul bu hafta bahar tatilinde - ben bir yere gitmedigim icin calisiyorum yarim gun de olsa.. Normalde okulda park edemiyorum, ama tatil oldugu icin park yasaklari kaldirildigindan isime 10 dakika uzaklikta bir yere park edip yuruyorum, hava guzel, gunesli.. Bunalticak kadar sicak degil daha, pek keyifli geliyor o kisacik yurumeler, kulagimda ipodumla..

Kampus bombos, sanki hayalet okul.. Gerci eminim yine de onbinlerce insan vardir - ama 55,000 kisilik bir kampuste 20,000 kisi bile olsa cok bos geliyor.. Galiba bu kadar buyuk bir kampus bana gore degil, ben daha minik sirin bir okulu isterdim herhalde.. Neyse, kendimizi burda bulduk, napalim..

2 gun daha var, bos kampusun ve bos bir sehrin keyfini cikarmam icin.. Elimden geleni yapicam...

Hiç yorum yok: