Pazar, Mart 9

calis calis yoktur isin!


Calis calis diyorum da, artik eskisi kadar verimli calisamiyorum ben artik - ve bu beni endiselendiriyor cunku hem tez yazma asamasindayim, hem de gelecek donem yeterlilik sinavlarimi alicam.. Yani calismak benim icin cok onemli bu aralar..

Calisma masamin 2 gun onceki halinin resmini cektim.. Yapacak o kadar cok is var ki, bir turlu birini secip de baslayamiyorum. Kendime bir liste hazirladim o yuzden.. Bakalim bu Spring Break'de halletmeyi planladigim cok sey var, umarim istedigim gibi gider de her sey sevgilim buraya geldiginde isleri hafifletmis olurum.. Dun gunubirligine Rainbow Springs'e gittik, yuzemedik, kano da yapamadik ama en azindan disarida guzel bir gun gecirdik, mangal yaptik.

2 yorum:

doganslx dedi ki...

valla, kitaplarin arasindaki m&m'ler dikkatimi cekti benim en cok!

emelo dedi ki...

mnmsiz calisamiyorum valla.. hayatima renk katiyorlar!