Perşembe, Mart 6

Spring Break!

Burda bircok ogrencinin butun yil boyunca planlar yapip jamaica'ya cruiselara gittigi spring break geldi de catti.. Ben Jamaica'ya cruise'a gidemesem de, bu bir haftalik tatili degernedirme planlari yapmaktayim..

Tabi en onemli yapmam gereken sey makalelerimi bitirmek. bu donem 3 makale yazmam gerekiyor - 2sinin yarisini (nerdeyse) tamamladim, 3.ye baslamam lazim artik, tabi diger ikisini de bitirmem..

ama tabi hep is hic tatil olursa da olmaz.. O yuzden bir haftalik uzun bir plan yapamasak da en azindan gunubirlik planlar yapabiliriz.. Mesela epeydir bir plaja gitme ve denize girme planimiz vardi, onu gerceklestirebiliriz.. Sonra Orlando'ya gitme planlarimiz olabilir, burdaki springlerden birine gidebiliriz falan derken keyifli bir tatil olabillir.

Umarim hava guzel olur de plaja ve springlere gittgimizde yuzebiliriz de. 2 tane yeni bikini ismarlamistim (internetten), onlar gelmis - hemen kendimi serin sulara atmak istiyorum :)

1 yorum:

SAD dedi ki...

Ben kirmizi uzerine parlak mor puantiyeli olan bikinin hastasi oldum. Cok cok guzel arkadasim gule gule giy :)))