Çarşamba, Şubat 17

telefonda bekleyen resimler..

sonunda vakit buldum telefonumdaki resimleri aktarmaya.. Bugun biraz kiriklik var uzerimde, bugun isten erken ciktim, eve geldim, dinleniyorum. Kendime bir dugun corbasi yaptim (tabiki hazir, onun keyfini cikaracagim simdi.
caglali cacik tarifi. O yaslilarin evlerinde bulunan takvimde buldum bu tarifi, sabirsizlikla cagla sezonun gelmesini bekliyorum!

Sevgilimle Kerem Gorsev Trio konserinden bir sahne. Ben klasik cazi daha cok seviyorum, eski kafaliyim caz konusunda - bunu anladim.. Bir de batariyi cok sevmedigimi, ama bu konuya girmiyorum burda..

dun is yerinden sipsak bir sahne. erkeksi ayakkabilar ile leoparli corabin karsi konulamaz cazibesi koyuyurum bu fotografin adini..

Hasta olmak istemiyorum. hasta olmak istemiyorum. hasta olmak istemiyorum!

2 yorum:

VanMoofer dedi ki...

çok gıcık bişi, ben hasta oldum :/ sen olma sakın. durmadan vitamin bombaları yapıp iciyorum portakal, limon, greyfurt :) ayakkabılar ve çoraplar da bir harika

emelo dedi ki...

Deniyorum, direniyorum... Ben de vitaminler, meyveler, aspirin-c'lerle savasmaya calısıyorum..

Ayakkabıları ben de cok severek aldım. Paris'ten ilginc bir ayakkabıcıdan. Cok severek giyiyorum. Coraplar da Belcikalı :)