Perşembe, Şubat 4

calısmanın yorgunluga dogrudan etkisi

Ben ise girmeden once bir arkadasım bana diyordu, simdi heyecanlısın ama yakında anlayacaksın butun gun masa basında is yapmanın ne kadar yorucu oldugunu.. Sanırım persembe ogleden sonraları cok iyi anlıyorum ne demek istedigini.. Aynı anda canım yatmak, uyumak, televizyon izlemek ve dus yapmak istiyor.. Bunları aynı anda yapamayacagım icin de eve gidince genelde yıgılıp kalıyorum.. Babamın yeni yorgun halim konusundaki yorumu cok komik - dolce vita bitti! Calısmaya basladın ve pilin bitti diye dalga geciyor surekli benimle. Biraz haksız, cunku bu aralar pek aktif degil atrafımdaki kimse, ama bir yandan da aksam disarı cıkma teklifleri geldiginde ihtimal olarak aklımdan bile gecmiyor..

Bir duzen oturtmam gerekiyor sanırım. Saat 5 olmus. En azından bir yarım saatim daha var ofiste. Ah bu persembe aksamları beni bitiriyor!

2 yorum:

daphnevega dedi ki...

welcome to the club :)

emelo dedi ki...

hahahaha.. yaa oyle deme moralim bozuluyor! Fark ettim ki 1 aydir vitamin almiyormusum ben. simdi bir de vitamin destekli halime bakicam!

Haftasonu ne yapiyorsun sen?