Salı, Şubat 23

Spora geri dönüş!

5,5 aydan sonraki ilk spor deneyimimi dun gece yasadım. Before After diye bir yerde pilates dersine gittim. Derste 3 kisiydik. Hocayı cok begendim. Benimle uzun uzun ilgilendi, hatalarımı gosterdi, hareketleri daha kolay yapabilmem icin yardımcı oldu. O kadar hosuma gitti, o kadar mutlu oldum ki eve geldigimde endorfin havuzunda yüzüyordum!

Su anda hafif kas agrıları cekiyorum. Ozellikle de boyun, omuz, ust sırt bolgesinde.. Oraları ozellikle cok gevsetti, calıstırdı hocamız. Benim de oraları güclendirmeye cok ihtiyacım var zaten. Pazartesi ve Persembe aksamları ve cumartesi oglen olmak uzere haftada 3 gunumu kurtarmıs durumdayım. Kalan gunlerde de evdeki kondisyon bisikletinden faydalanırsam ve ailecek aksam yuruyusleri planımı da hayata gecirirsek eskisinden de fit ve cok mutlu bir insan olacagım. Sadece kilo vermek icin degil, genel saglık, fiziksel saglık ve ruh saglıgı icin de spor sart. Spor yapan kisiler daha huzulu oluyor, daha kolay uyuyor ve kolay uyanıyor, ve kansere yakalanma riskleri de azalıyor.. Tabi daha guclu, esnek, ve guzel bir vucuda sahip olma da cabası.

Herkese tavsiye ediyorum. Bahaneler uydurmak, tembellik yapmak cok kolay arkadaslar. Sadece bugunu degil bundan 40 yıl sonraki halinizi de dusunup ileriye yatırım yapın. Vucudunuza iyi bakın!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Afferim sana, pek isabetli kararlar almissin. Aksam yuruyusleri fikri de benim icin cok uygun, sabirsizlikla bahari bekleyecegiz demek ki...

Cube dedi ki...

tebrik ederim, darısı başıma :)

emelo dedi ki...

Cok tesekkur ederim! Darısı basına gercekten de, cok tavsiye ediyorum. Persembe gelsin de bir an once gideyim istiyorum.. Sen de bir baslasan emeinim cok hevesle gideceksin...

cok tuhaf gunluk dedi ki...

ay çok fena yaaa. aradım ben burayı bi arkadaş tavsiyesiyle arıyorum dedim. =))))
kim diye tutturduklarında da emel hanım dedim, kusura bakma lütfen, şimdi blog olayına girsem çıkamazdım telefonda =))))