Pazar, Şubat 7

iste oyle bir pazar

Bu haftasonu guzel gecti. Cuma ve cumartesi disardaydim, pazar aksami da ecelerde tabu ve trivial pursuit oynayarak gecti.. Cumartesi aksami cok guzel bir evde cok tatli insanlarla cok guzel bir aksam yemegi yedik. Ev sahibemiz o kadar detaylara onem veren biriydi ki, ben kendimi oyle sanmama ragmen beni bile sasirtti.. Ayrica birkac guzel yemek tarifi ogrendim, o acidan da cok verimli bir aksam oldu :)

Evin bir de tintin adli cok komik bir kopegi vardi surekli yemek dilenen, o acidan melosh hanim'a cok benzettim kendisini. Bu arada bizim melosh bugun veterinere gitti ve karma ve kuduz asilarini oldu. O sirada da hassas tartida tarttilar kendilerini. melosh brukseldeyken 3.7 kilo falandi - kendisi 4,5 kilo olmus.. ucaga yanimda binebilmesi icin cantayla birlikte 6 kiloyu gecmemesi lazim. veterinere ne yapayim ac mi biraksam diye sordum o panikle.. Neyse' simdilik islak mamayi kesiyorum (nasil olacaksa; cunku kendisi tam bir islak mama canavari), geceleri light sutte bir sakinca yok. ve de normal mamasina devam edecek. eger 5 kilo olursa da kilo verdiren mamaya baslayacak. Ve adim gibi eminim bundan hic hoslanmayacak!

Pazar gunu ecelerin evinde vakit gecirmek de evde olmayi hic sevmeyen bana bile iyi geldi. Ozlemisiz birbirimizi.. E bir de hem tabu da hem trivial pursuit'te kazanan takimda olunca da iyice bir keyiflendim :pAm cok cekismeliydi - bunu da kabul etmem gerek.. Gerci tavuk karasi yerine tavuk palasi derse insan her seyi hak ediyor...

Hiç yorum yok: