Pazartesi, Haziran 1

yavas haftasonu ve izgara sebzeler

Hocamla konusup da yapacaklarim belli olunca iyice bir rahatladim.. Oyle ki, yapacak isler epey olsa da yine de rahat bir haftasonu gecirdim. Sanki cok zamanim varmis gibi geliyor. gunler hizla geciyor ama stres yapmadan hallediyorum isleri. Bu haftasonu spor yaptim, arkadaslarla gorustum, bir de tezim icin duzeltmeleri yapmaya basladim. en onemlisi de yapmam gerekenlerin bir planini cikardim - ki bu benim icin islerin yarisi yapilmis demektir. Simdi tek yapmam gereken listedekilerin teker teker uzerini cizmek.

Cumartesi gecesi kuzenimin evinde bir parti vardi. Partinin iyi yani gelen herkesin bir seyler getirmesiydi. Burda pot luck deniyor. Gelenlerden biri de bu inanilmaz izgara sebze tabagini hazirlamisti. Sebzeleri izgaralamis, uzerlerine grek sosu dokmus ve de ufak beyaz peynir parcalari serpistirmisti. Ay ne guzel olmustu anlatamam.. Ozellikle de kuskonmaz, kabak, brokoli ve karnibahara bittim. Bir de bu hayatimda gordugum en buyuk tabakti. Resimden belli olmuyor, resimdeki sadece yarisi falan, tabagin boyu rahat 1 metreydi!

Resim kuzenimin telefonuyla cekildigi icin biraz bulanik, hipnoz etkisi yaratabilir. Dikkatli olun derim :)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: