Cumartesi, Haziran 20

ziplayan sular

Bu resim bizim kampusten. Bazen goruyorum insanlari, cocuklarini, kopeklerini falan bu sularin altinda oynatiyorlar. Hava bazen oyle sicak oluyor ki, benim bile arada bu sularin icinden yuruyesim geliyor.

Savunmama iki gun kaldi. Pazartesi saat 3 ile 5 arasi. Heyecan var, ama cok az. Sunumumu hazirladim dun gece, sounda bitti, artik calismam lazim sadece, bol tekrar lazim.

Bu sabah cok sacma sapan bir sekilde uyandim. Tam uyanmadan once tenis macindayim, ve her topu tek tek takip ediyorum, servis atmaya calisiyorum, olmuyor, rezalet, surekli toplari kaciriyorum. Boyle abuk sabuk ve inanilmaz yorucu bir ruyaydi. Sevgilim uyandirdi da kurtuldum. Bu ruyayi savunma stresine yordum, her top bana sorulan sorular, her kacirdigim top da sorulari yanlis ya da yetersiz cevapla stresim.. Ay ne nefret bir ruyaydi...

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: