Cumartesi, Mayıs 30

guzel bir haftasonu

Dun hocam ile gorusmem sandigimdan cok daha iyi gecti. Ben mezun olabilecek miyim acaba falan diye endiselenirken gayet guzel yazilmis, cok begendim, cok ilginc dedikce agzimin sulari akacak diye cok korktum..

Gerci tabi yine de duzeltmeler, eklemeler falan verdi ama ben raziyim.. hatta motive bile oldum hocamdan duyduklarimdan sonra. Gerci dun hocayla gorusmemden sonra hic calismadim ama olur o kadar, napalim. simdi oturdum bilgisayarin basina. aksam kuzenime yemege gidene kadar calisicam. Sonra gece donunce tekrar.

Programim belli oldu gibi. 8 haziran'da hocalara tezin bitmis halini veriyorum. 22 haziran'da da savunuyorum insallah, bir terslik cikmazsa. 8'den 22sine kadar da savunmam icin bir sunum hazirlamam gerek, ama o da sorun degil. Su duzeltmeler bir bitsin, bir veriyim tezimi hocalara - baska bir sey istemiyorum. Savunmayi sonra dusunurum artik :)

Dun ilk defa havuzbasinda guneslendik. Rengim beyaz peynir kivaminda oldugu icin kisa surede Florida yanikligina kavusmam gerek. Dun biraz yandim. 4'den sonra cikiyorum tabi, 45 koruma faktoruyle. Bugun de ogleden sonra havuz basinda yayilip bir seyler okuma planlarim var, bakalim. Hem belki bu sefer usumekten cekinmem, atlarim havuza.

Annem biraz once haber verdi. Gunubirlik Paris yazim Haber Turk gazetesinin ekinde, bloglardan bahsedilen bir sayfada cikmis. Resimle birlikte. Annemler gorunce cok sasirmislar, cok da hoslarina gitmis. Ben de heyecanlandim, merak ettim, hemen gazetenin web sitesine baktim, ama orda bulamadim. Neyse, gazeteyi sakliyorlarmis, artik 1 ay sonra gorurum.. Sidilik yine derse donuyorum..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

cok sevindim Emelcim. Yakında beraber kutlayacagız!

Unknown dedi ki...

ayse degil ozde ayol:)

emelo dedi ki...

ayse mi, ozde mi? Ozde ise niye ayse diyor bu, ben anlamadim.. Neyse, her sekilde, herkesle kutlamaya hazirim!