Cuma, Haziran 19

savunmaya 3 kala

Bugun bolumden insanlarla oglen yemegine gittik. Bir arkadasimizin savunmasi vardi bugun. Ona, ne yapmam gerek sence, diye sordum - haftasonu plaja git dedi bana :)

Daha sunumum bitmedi.. bu nasil bir rahatlik, neyin rahatligi anlamis degilim. Herhalde bildigim bir sey var; ama ben farkinda degilim. Biraz once noktali virgulden sonra yazdigim ama gereksiz aslinda, cunku Turkcede noktali virgul ama demek. amerikada baska sekillerde de kullaniliyor. Neyse. Alakasiz konular bunlar.

Gelecek sene sandigimdan ve planladigimizdan cok daha farkli olacak gibi. Enteresan bir teklifle karsi karsiyayiz. Bilmiyorum iyi mi, kotu mu? Acikcasi cok dusunemiyorum su anda, kafam hep baska yerlerde. Turkiye'ye donmeme 1 hafta kaldi. 1 ayligina geldim ben, 1 ayim kaldi. nerdeyse her isimi halletmis durumdayim. su savunmam guzel gecsin daha ne isterim! Sonra ver elini Istanbul, Ankara, Bruksel, Gocek, Bursa, sonra yine Amerika. Bu yazin plani bu kadar. Cok boluk porcuk, cok kisa, cok karmasik bir yaz bu yaz. Ilk defa yaz gibi gelmiyor. ilk defa yaz bitsin istiyorum.

Yarin ders calisicam, okulda olucam. yine kutuphane. Power point sumunumun kalanini bitirip her slide icin mantikli aciklamalar bulmak amacim. bakalim nasil olacak?

Hiç yorum yok: