Cuma, Mayıs 29

Gainesville gunleri - yeniden


Geleli 4 gun oldu. ilk gun zaten burdaki esyalarimi yeniden kesfetmekle gecti... Ben yazlik esyalarimi Bruksel'e goturmemistim hic, nasilsa geri gelicem diye. Iyi etmisim ama, neyim var neyim yok, unutmusum hep.. Simdi her seyi yeniden kesfediyorum. Bir bakima iyi oldu. Ama bir yandan da yeni sezondan bir seyler alma planlari yapmistim, pek bir sey alamayacagimi anlamis bulunmaktayim.. (Anne buna en cok sen seviniyorsun, biliyorum :)

Resimdekiler minik cupcakeler.. Dun alisveristeyken rastladik. Kuzenim telefonuyla cekti bu resmi benim icin. Mezuniyet partinde bundan alalim sana dediler halam ve kuzenim.. O kadar guzel gozukuyorlar ki, ama herhalde 1 isiriktan fazla alamam ben bunlardan, o tepedeki icing, yogun krema, o kadar yogun ki.. Ama bakmasi bile zevkli.

Mezuniyet demisken, bugun saat 10da hocamla randevum var. Butun tezimi okumus olacak kendisi. Ve bakalim ne diyecek.. Ay cok heyecanliyim. Sabahin korunde uyandim stresten.. kendime bol sans diliyorum...

Posted by Picasa

3 yorum:

Bengi Özkahraman dedi ki...

Ben atlattim=)) darisi basinizaa=)) kusa yakin bir kivamda oluyorsunuz--peki simdi ne yapcam-- bol sans=)

salomé dedi ki...

umarım harika şeyler söylemiştir :))

emelo dedi ki...

Cok tesekkurler guzel yorumlariniz icin. Dilekleriniz ise yaradi sanirim, her sey cok guzel gecti!