Cumartesi, Mayıs 9

500. post


500. yazimin serefine bugun Paristeydik!

Bugun sabahtan kalkip gunubirligine Paris yollarina dustuk. Onceden hep arabayla gittigimiz Paris'e bu sefer de hizli tren ile gitti. Ama ne hiz - bizim 3 saate yakin zamanda yaptimizi yolu 1 saat 15-20 dakikada yapiyor ve sizi Paris'in ortasina birakiveriyor tren. Gerci biraz pahali: arabyla gidip gelmek 70 euroya mal olurken bruksel'den gidis donus paris bileti 250 euro'yu geciyor. Yani her gun gidilip gelinecek yol degil. Gerci biz haftaya cumartesi de ortayiz, butun arkadaslarim toplanip geliyorlar turkiye'den, o yuzden onlar gelir de ben de burdan gitmez miyim! Tez mez hak getire a dostlar :)

Hava baya yumusakti, ama ben yine de pardesu ile dolastim. bir ara yagmur yagdi, ama Bruksel'den aliskiniz biz kendilerine, bizi hic bozmadi. Memedof'un annesi ve anneannesi ile cok guzel bir gun gecirdik Paris'te. Yol boyunca da kitap okuduk tren'de, nasil geldigimizi bile anlamadim.. Fakat dondugumuzde daha merdivenleri cikarken feryat figan miyavlayan Melosh'a icimiz gitti. sabahin 7:20sinde ciktik ve gecenin 10unda geldik.

Bu resim de unlu lafayatte magazasindan. Icine girmek anca kismet oldu. O kadar buyuk bir yer ki, insan neye bakacagini sasiriyor. Ben dept. store insani degilim, hele boylesine buyuk bir magazada alisveris etmek bana cok uzak. Yine en guzeli kucuk dukkanlar.

2 yorum:

BahaR dedi ki...

ya ne güzel geziyorsunuz,bayılıyorum valla!ben şurdan kalkıp tunalıya gitmeye üşeniyorum bazen:)

emelo dedi ki...

Valla bazen biz de oyle oluyoruz inan, bu aralar havamizdayiz. havalar da guzel ya :)