Perşembe, Nisan 9

yorgunluktan bittigim gunler..

Aslinda fiziksel yorgunluk degil da, zihinsel yorgunluk benimkisi.. Insanlari dinlemekten, dediklerini tezime nasil baglarim diye dusunmekten, adres bulup hic tanimadigim insanlarla konusmaktan yoruldum. Sali gunu yaptim ilk gorusmeyi. Dun 3 gorusmem vardi, bugun de 3 gorusmem olacak. Yarin bir. Yani bu hafta 9 kisi ile gorusmus olucam - ki cok cok iyi bir sayi bu. Ama iste dinledigim bu kadar konusmayi toparlayip, onemli yerlerini secip, bana gereken yerlerini alip bir hikaye olusturmam gerekiyor..

Oyle enteresan insanlarla oyle enteresan yerlerde konustum ki. Pidecide, kahvehanede, camide.. Disardan kendimi izlesem gulmekten olurdum herhalde. keske beni gizli gizli filme alan bir film ekibi olsa da sonra su tez maceramdan bir kisa film yapsalar.. Hakkaten de hayatimda pek tanima firsati bulmayacagim insanlar bazilari.. Ulkucusu de var, milli goruscusude, feministi de..

Kafamda kelimeler ucusuyor.. Kim ne demisti karisiyor. Galiba tez yazmanin en keyifli kismindayim, ama icerden cok da keyifli gozukmuyor. Aksam saat 7'de bir gorusmem daha var. Insanlari dinlemekten yoruldum resmen, ama olsun. Arada camasir yikayip, spora gidip bir de biraz da olsa transcription - yani dinlediklerimi yazarak kagida cekme - yapmayi deneyecegim. uyuyakalmazsam!

Hiç yorum yok: