Pazar, Nisan 5

super haftasonu

Hocamdan pazartesi haber cikacagi icin bu haftasonu rahattim. Yapilacaklar yapilmis, hocadan haber beklemek iyiydi. Sansimiza da hava oyle super ki burda bu aralar, yazmiyim diyorum nazar degeceginden korktugumdan...

Dun gece yemege gittigimiz Bergama adli yer taverna gibiydi. Cok eglendik.. Acayip kiro bir yer aslinda, ama biz cok keyifli bir gruptuk.. Yemekler de cok guzeldi, uzun suredir canim arnavut cigeri istiyordu, onu da yemis oldum. Peceteye sarki yazip istedik piyanist santorden. Ben, beni yak kendini yak herseyi yak'i istedim, arabeskce bir yorumdu. Gecenin sonunda fotograftaki krem elbiseli solist cikti. Bagira cagira sarki soyledi. bir de en sonunda dansoz cikti.. kadin arap uzulu dans ediyordu, muzik falan da arapcaydi. Bir de onlarin kilic dansini bastonla yapti. Oyle dansoz hic gormedim ben, ilgincti :)

Bugun de havanin guzelligine dayanamayip kendimizi sokaklara attik. En son da aksam 6 gibi Woluve park'da bulustuk, bira, cerez, benim yaptigim ton balikli sandviclerden yedik. Gunesin tadini cikardik. Ah bu havalar hic bitmese... Bruksel super bir sehir, bir de hava gunesli olunca da tadindan yenmiyor vallahi!

Hiç yorum yok: