Pazartesi, Nisan 20

asagidan gelen saz sesi

Bugunu evde gecirdim. Bir gorusmem vardi, ama hastaligim hala devam ettigi icin iptal ettim. simdi disari ciksam yine tam iyilesemeyecektim ve soguk alginligi beni surum surum surundurecekti. bugun evde yapilmasi gereken isleri yaptim, gorusmelerimi yazdim. Gecen hafta ile birlikte gorusme hasilatim toplam 15 oldu. bu hafta da 5 gorusmem var. Artadabilir - artmasi lazim. Ama artik ayni seyleri duymaya basladim hep, ki bu iyiye isaret. demek ki tokluk noktasina ulasiyoruz.. Yarin yine kendimi sokaklara aticam, degisik yerlerde gorusmelerim var. bir de yarin sonunda yasama izni kartimi alicam. Baya heyecanliyim, vize derdi ortadan kalkmak uzere!

Bu aralar beni en cok sinir eden iki kelime ergenekon ve acilim. Ergenekon artik kontrolden cikmis bir sekilde sacmaliyor. Yani bu sacma sapan fikri ilk basta ortaya atanlar bile artik anlayamiorlardir olup biteni. Zaten isin sonu belli, ulkedeki butun faili mechul cinayetler, butun suclar ergenekon'a baglanacak. Bir de hukumetin bu kadar icinde olmasi, utanmadan, iyice cirkinlestiriyor olayi. Gecen hafta egitim bakani aciklama yapti, bunlarin birinci adami falan filan diye, bir iki kisi sordu siz nerde biliyorsunuz, alooo? Cevap yok, konu kapandi. Icimiz daraldi.

ikinci buzz kelimemiz de acilim. bu kelimeye sinir oluyorum. Maalesef burda da kullanan cok bu kelimeyi. Gorusmelerde kullananlar oluyor, ya siz bu kelimeyi nerden ogrendiiz, bunu da ogrenmeyin diyesim geliyor. Belli ki turk medyaisni yakindan takip ediyorlar. Bu kadar sacma ve gereksiz kullanilan bir diger sey de "falan oldum." bu iki kelimeyi duymak istemiyorum..

Burdan haberler bu kadar. yine yogun bir hafta. amerika'ya gitmeme 1 ay kaldi, ve yapacak o kadar cok is var ki - cok ciddi bir sekilde plan program yapmam gerekiyor yetistirebilmek icin. Deneyecegim. Saz sesine gelince. Bugun banyo ve yatak odasi taraflarindan saz sesi geliyordu. Ilk anlam veremedim. sonra kafami camdan bir cikardim ve karsimda bu manzara ile karsilastim. Ben de karsilik olarak sazli sozlu turk muzikleri acip su adamlari sasirtsam diye dusundum ilk, ama sonra vazgectim, masa basina geri dondum. isler beni bekliyordu.

2 yorum:

BahaR Kim? dedi ki...

ay bahçe şahaneymiş!

emelo dedi ki...

evet ama yan komsunun, biz de bakip bakip ah cekiyoruz...