Çarşamba, Ekim 22

Yasar - Dem


Ben lisedeyken cikmisti Yasar, o kadar cok severdim, o kadar cok dinlerdim ki sarkilarini - simdi dinleyince o gunlere geri gidiyorum, zaman makinasi etkisi yaratiyor benim icin Yasar sarkilari..

Nerden geldi aklima simdi durup duruken.. Gecen gun Beyaz show'u izliyordum ve Yasar konuklardan biriydi. Eski sarkilarini yeniden yorumlamis Dem adli albumunde.. O kadar keyifliydi ki onu dinlemek. Sarkilar acayip guzel olmus. Ne yaptim yaptim, albumu buldum, simdi hep onu dinliyorum, eviminin icinde cinliyor..

"(...) Su boynuma daragci, gayri degil yabanci
Alisamadim sensiz uyumaya yar
su boynuma dar agaci, gayri degil yabanci,
gel beni bu zalimlerin ellerinden kurtar!

Dunya durdukca esirinim yar, yemelerden icmelerden kesilirim yar..
zalim dunya durdukca esirinim yar..."

Hiç yorum yok: