Cumartesi, Ekim 25

blogger'a turkiye'den erisimin yasaklanmasi

Sabahtan beri bu konuyla ilgileniyorum. Gazeteleri arastiriyorum, yazarlarin neler yazdikarina bakiyorum, nerdeyse tik yok. Sanki bloglari okumasam, blogger'a erisimin yasaklandigini anlamicam - olacak sey degil.. Bu kadar yazar, gazeteleri yasaklandigininda ne yapacaklar acaba, cok merak ediyorum..

Takip ettigim bloglardan ayse'nin blogunda bir yorum var. Sen burda demokrasiden bahsederken demokrasi nagralari atanlar nerde diyordu.. Bloglarina girememislerdir canim, nolucak!

Tepki verilmedigi surece olacaklar az cok belli oldu. Gerekceli kararini alan sevgili hukumet partimiz costu da costu, simdi anayasa mahkemesini kapama konulari tartisiliyor. Olur olur, o da yakinda olur eminim.

Demokrasi diye totaliter bir rejimde yasadiklarini fark ettiklerinde ne internet kalacak, ne televizyon dizileri, ne anayasa mahkemesi, ne muhalafet ne de baska bir sey.. Gercekten umutsuz bir yazi yazmak istemezdim ama turkiye'de olanlar ve herkesin tepkisiz kalmasi o kadar uzucu ki.. arastirdim, acaba bir imza kampanyasi, ne bileyim bir karsi dava acma gibi herhangi bir olusum - hicbir sey bulamadim. Herhalde de yok zaten. Artik boyle seyler de beklemiyorum, herkes "demokrasi"si ile mutlu, aclik sinirinin altinda yasiyor, Hamdolsun, diyen cumhurbaskaninin dedigi gibi.

size hamdolsun - ne diyelim. Bakalim baska neler gorecegiz demokrasi sayesinde!

Hiç yorum yok: