Cuma, Ekim 31

Turkiye'dekiler icin halloween partisi kostum onerileri

Efendim burda cok moda, cadilar bayrami. Daha eylul ayindan hazirliklar basliyor.. Kim ne olacak ne giyecek.. burda kizlarin giymeyi en sevdigi kostum ic camasiri.. Jartiyerlerle sutyenlerle atiyorlar kendilerini sokaga, iste kostumumuz diye. Insanin gulesi geliyor... Yani gercekten "uygun olmayan" bir vucuda sahip biri giydiginde korkutucu olabilecek bir kostum fikri, o incecik guzel kizlarda korkudan cok baska hisler uyandiriyor.

Malum, cadilar bayrami. Kostumun de korkutucu olmasi gerekiyor.. Gerci bu pek gecerli degil, insanlar her seyi giyiyorlar yeter ki kostum olsun diye, ama isin ruhunda korkutmak yatiyor aslen. eve of horrors'dan geliyor gecenin ismi.

Ben de dusundum, turkiye'de korkutucu kostum ne olur diye..

Boyle Huseyin Uzmez'in o cirkin suratinin bir silikon maskesi yapilabilir, iste gercek sapik - korkunc bir sey.. herkes kacmali bu yuzu gorunce diye, eger bu kostumle gidenin yaninda bir kadin arkadasi varsa o da Uzmez'in karisinin haliyle katilabilir geceye. korkunc kadin modeli olarak!

Ya da daha kolayi var, bir kask bulup kaskli sapik olarak gidilebilir. yuzu bile gizli, kurbanlari icin ne korkunc olmus olmali - dusunmesi bile insanin icini urpertiyor.. Cok korkutucu bir kostum olurdu bu da kesin!

Baska korkunc buldugum insanlar da var. mesela kepce kulak ve fume-gri bir papyon ve bir takim elbise ile birine benzeyebilirsiniz rahatca.. Gittiginiz partideki kisilerin politik gorusu de sizin gibiyyse bu kostum korkutucu olabilir, hem de cok! Ya da badem biyik takip gidebilirsiniz, lacivert bir takim elsiye yeter bu kostum icin de.. Etrafa bol bol senin anani, anani da al git seklinde konusursaniz kafasi karisik insanlar bile kim oldugunuzu rahatlikla anlayabileceklerdir.

Dusunuyorum da, yaraticiligim buraya kadar, kusura bakmayin - aklima baska korkun kostum fikirleri gelmiyor.. Eminim dusunsak daha bir suru buluruz, ama bunlar en guncel olanlari herhalde..

Korkusuz gunler diliyorum herkese!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şerefsiz köpek o papyonlu nonoş, o karaktersiz karısıda ATATÜRK ün resminin önünde durmaya utanmıyo hiç, geleni geçeni selamlıyo.

Ulan... neyse...

Zuzu dedi ki...

ŞŞŞşşşt! Bloglar kapanacak bu sözlerinden dolayı Oğuz'cuğum...