Çarşamba, Ekim 29

cumhuriyet 85 yasinda!

Ben de 25, kucukken hesaplamistim - cumhuriyet 100. yasini kutladiginda ben 40, babam 75, dedem de 100. yasini kutluyor olacagiz! Dedem o kadar dayanir mi bilemiyorum, ama cumhuriyet dayanir diye umuyorum!

Bugunlerde cok karamsarim, elimden bu kadari geliyor. Bakalim ben 40 yasinda oldugumda ne durumda olacak ulkemiz?...

Aksam burda Turk ogrenci derneginin duzenledigi cumhuriyet bayrami toreni var, gidecegim tabiki.. Oyle bir aileden geliyorum ki, okul tatil olurdu, ama toren oldugu icin biz hicbir yere gidemezdik. 23 nisan, 19 mayis, 29 ekim - her sabah yine okul varmis gibi kaldirip bizi torene gonderirlerdi annemle babam, bircok anne baba daha 1 gece onceden tatil icin yola cikmisken.

Bizim icin hep onemliydi boyle sembolik seyler, torenler, hala da oyledir.. Boyle seyleri onemsemeyen cok insan var, bu gece de gelmeyen bir suru insan olacak eminim, gelmesinler, zaten daha cok gelmeyecekler...

Hiç yorum yok: