Çarşamba, Ağustos 6

tatil sonrasi normale donus

normale donus diyorum cunku 1 ay tatil sonunda doktora ogrencisi oldugunu ve de bir de buun uzerine discilik fakultesinde calistigini hatirlatmasi gerekiyor insanin kendisine.. Bir arkadasim daha bu sorunu yasadigini soyledi - benim arastirma konum neydi ya - diye kalakalmis bir gun. Ya da eline bir kitap alip, ben bunu niye okuyacaktim ki diye hissedebiliyor insan.

Ben de butun cabalarimi eski hayatima yeniden alismaya yogunlastirdim. Kendimi zorlamak icin hocalarimla toplantilar duzenliyorum. size sunu ne zaman yolliyim, bunu ne zaman istersiniz diye gereksiz epostalar gonderiyorum - sirf kendimi zorlayim da bir seyler yapayim diye..

Yavas yavas her sey normale donuyor.. dun is yerinde bir ara vaktim oldu ve tez konumla ilgili birkac kaynak buldum ve de internetten okul kutuphanesinde kitap arastirmasi yaptim. Hatta daha da inanilmazi, aksamin 9'unda usenmedim, kutuphaneye gidip o kitaplari aldim..

Simdi yapmam gereken oturup okumaya baslamak, ki bunun icin galiba biraz daha caba sarfetmem gerekecek.. nerdeyse insanustu bir caba...

Hiç yorum yok: