Pazar, Ağustos 3

neye uzuleyim...

Gece yatmadan hep gazetelere bakarim neler olmus diye, keske bakmasaydim - uykum kacti. Gungoren bombacilari - pislikleri demek daha dogru - yakalanmis, af yasasindan yararlanmaktan bahsediyorlar.. Sizi kim affeder be! diyesim geliyor..
Antalya'daki orman yanginin resimlerine bakamiyorum bile, icim yaniyor..
Konya'da coken ne oldugu belirsiz kuran/kiz yurdu ve ordakileri kimsenin aciklayamamasi olacak is degil - aklim almiyor, zavalli insanciklar..

Turk gazeteleri gazap uzumleri gibi, insan neye uzulecegini sasiriyor, bu ne ya diye kaliyor gece gece..

2 yorum:

gaykedi dedi ki...

Fethullah Gülen katillere müm’in, ölen çocuklara sadaka "demiş" :((


“Hayır, boşa gitmedi kurbanlarınız,

Milletimiz için sadaka oldu o güzel evlatlarınız.

Sabır ve rıza göstermeniz neticesinde,

Mahşerde ellerinizden tutacak, kurban verdiğiniz çocuklarınız!”

emelo dedi ki...

Ben bu yorumu daha yeni gordum, zaten sayfana da yorum biraktim bu konuda.. Diyorum ya, neye uzulecegimi sasiriyorum...