Salı, Haziran 10

yagmur bereketiyle gelir..

Gunlerdir, hatta haftalardir kuraklik cektigimiz Gainesville'imizde sonunda bugun iyi bir yagmur indirdi.. O kadar kuraklik vardi ki dun 2 tane orman yangini bile cikmisti.. O yuzden cok sevindim, ciceklerimde sulanacak, evimin onundeki cimler yeserecek.. Yagmuru sevmeyen ben yagmuru sever oldum - minicik bir bahce yetiyormus insana yagmuru sevdirmeye valla :)

Oyle bir yagmur ki, firtina - dolu da yagiyor aradi, disarisi kapkara oldu, kara bulutlar kapladi.. Neyse, ders calismak zorundayim, Kays coffee'de mahzur kaldik nasilsa.. Belki firsat bu firsat biraz is bitiririm...

Tezimin ilk 50 sayfasi hazir (gibi).. Biraz bir seyler daha eklemem lazim, ama bu haftanin sonunda hocalara verilecek hale gelecek sanirim! Bu hafta gecen haftalara gore ilham bey daha cok ziyaret etti beni, keyfim yerinde.

Bugun ise gitmedim, cunku arabama biraz bakim gerekiyordu.. On lambasi patlamis, onu yenilettim - bir de yagini degistirttim.. Hatta bu haftasoundan once bir de yikatayim, ici disi temizlensin istiyorum... Arabaya iyi bakmam lazim, birkac ay icinde saticam ne de olsa. Keske goturebilsem bruksel'e, arabami cok seviyorum. ama buyuk ihtimalle bana cok sorun cikartirdi, hicbir park yerine sigmazdi, benzinine param yetmezdi ve de yollarda cok zorlanirdim. en iyisi onu burda, ait oldugu yerde birakmak.. ben calismaya doneyim bari...

Hiç yorum yok: