Çarşamba, Haziran 18

spor cilginligim devam ediyor..


Bu aralar onceden yapmaya cok usendigim bir seyi yapiyorum - her gun spor yapiyorum, hatta bazen gunde iki kere. Eskiden spora gittigimde insanlara bakar, ben de alisinca boyle olucam - zevk alicam bir gun diye dusunurdum.. Oyle degilmis. Sor yapmak gercekten de hic zevkli degil. Hamster gibi bir aletin uzerine cikip gucunu tuketmeye calisiyorsun neticede. Ve de bu hala cok sacma geliyor bana. Gecen gun spor yaptigim bir arkadasim, adini vermiyim simdi burda :), cok akillica bir sey dedi. Burda bosa harcanan bu kadar enerji keske bir sekilde kullanilabilse. Gercekten de oyle, en azindan cep telefonumuzu falan sarj etsek. Ya da onu da gectim, kullandigimiz aletlerin elektrik oihtiyacini karsilasak falan.. Bunu bulan insan zengin olacak, eminim.

ama ne kadar sacma gelse de spor yapmak lazim, bunu da anliyorum. spor yaptikca cok daha enerjik, cok daha saglikli, cok daha neseliyim.. vucudum toparlaniyor, kaslarim gucleniyor. Eskiden uzerinde 10 dakika durduktan sonra bayilacak hale geldigim o eliptical trainer'de 30 dakika durmak bile bana bir sey demiyor. Ondan inip baska aletlere geciyorum. Kondisyonum artiyor, kalbimin guclendigine eminim. Kilo veremiyorum, ama artik cok da onemmli degil sanirim. Biraz verdim galiba. Simdi artik sadece spor icin spor yapmaya kararliyim. Daha saglikli ve dinc olmak icin.

Tabi yeni aldigim ayakkabilar da motivasyonumu etkiliyor.. Taban agrisi cekmemek ve de ayagini iyice koyuyan bir ayakkabi her seyi degistiyor.. Eskiden nike giyiyordum, ama simdi asics ile tanistim ve de gercekten inanilmaz ayakkabilar.

Patronumun da beni motive etmekteki etkisi inanilmaz bu arada. Kendisi maratoncu ve super atletik bir kadin. Her oglen 3 mil yuruyoruz, 4,5 kilometre oluyor bu. sonra da 13 kati inip cikip inip cikip hatta bazen bir kez daha inip cikiyoruz. Sonra da aksam eve gittikten sonra bir kez daha usenmeyip giyinip hazirlanip spora gidiyorum. Komik yani gitmeyi kendim istiyorum. Baska bir arkadasim, adini vermiyim, delirmeye basladigimi dusunuyor - ama insan kendindeki degisiklikleri gordukce daha da bir hevesleniyor..

Neyse, patronumun bana tavsiye ettigi bazi web siteleri var. Ben de buraya yazayim istedim..

Ne kadar kalori harcadiginizi ve de kilo vermek icin ne kadar harcamaniz gerektigini hesaplamak icin buraya,

Yaptiginiz aktivitelerin ne kadar kalori yakmanizi sagladigini gormek icin suraya

Ve de yuruduguuz mesafelerin ne kadar oldugunu google maps uzerinden olcmek - ve de kendinize yuruyus rotalari planlamak icin oraya bakin.

Yaz geliyor. Bikiniler goz aliyor. Sekle girmek gerekiyor! buyrun bir de burdan yakin :)

Hiç yorum yok: