Pazartesi, Haziran 2

spor aliskanligi


Burda bir arkadasimiz sirf spor yapma aliskanligi kazanmak icin kendini her gun spor salonuna surukluyor.. Amerikalilar bu isi o kadar iyi yapiyorlar ki - spor gunluk hayatlarinin bir parcasi.. Mesela biriyle kahve icmek istiyorsun, uzguum gym'e giddicem o saatte diyiveriyor..
biz turkler ise, spora gidecektim ama salla ya - nerde bulusuyoruz diyoruz genelde.. Iste spor yapma aliskanliginin onemi de burda ortaya cikiyor.. bu benim annemde cok takdir ettigim bir sey.. Sabah uyanir, 9'da usenmez giyinir sporuna gider.. Ben de ozene ozene bakar, yatmaya devam ederim tabii..

ancak yas ilerledikce yag yakmak, kas yapmak falan giderek zorlasiyor.. Benim de bir an once su spor yapma isii gunluk akisimin bir parcasi haline getirmem gerekiyor.. Bunun icin kendimi zorluyorum. spor manyagi patronuma gore kendime bir hedef koymali, mesela haftada 30 mil yapmak, ve bunu mutlaka uygulamaliyim! Iste bende o kadar kisisel disiplin olsa.. Ah keske..

Spor yapmak tek basima zor geldigi icin arkadaslarla cesitli faaliyetler yapiyoruz, yurume, bisiklete binme gibi.. Gecen hafta 20 mil falan yaptim sanirim.. Bu haftaki hedefim 30 mil, hadi bakalim... Kendime sans diliyorum :)

Hiç yorum yok: