Pazartesi, Ekim 15

yeni haftaya giris

Yine bir haftasonu gecti.. Cok az eglenceli ve bol bilgisayar basinda gecen bir haftaydi benim icin.. Ayni anda 2 makale cikarmaya calismak zormmus, bir daha ayni hatayi yapmam artik - ama bir kere hocalara dedik, artik yollamamiz lazim..
Bir ara kendimi dusunurken buldum, bilgisayarim oldu, backup'im da yoktu desem hocalara ne olur.. makalede falan gozum yok, yeter ki is olmasin..

Tabi makale falan diyorum ama, bu haftasonu benim icin odevler acisindan da cok yogun.. Yarina sunumum ve odev teslimim var, Saliya sunum ve odev teslimim var.. Bir yandan da doktora konusundaki gelismeler, o konuda cesitli insanlarla yaptigim toplantilar gorusmeler fikir alis verisleri.. Beynim poof diye patlicak diye korkuyorum.. Ya da yururken birden dusuvericem diye - oyle hissediyorum, haftasonu gecti ama ben cuma gunu bile boyle yorgun hissetmemistim.. Ay pazar ay, ne de kotu bir gunsun.. Pazartesi degil de pazar sendromum var benim - naapmak lazim acaba?..

iste boyle, hadi bakalim, bindik bir alamete seklinde giriyoruz haftaya.. Hayirlar ola.

Hiç yorum yok: