Cuma, Ekim 5

Yagmur ve Mantar



Guzel sehrimiz Gainesville'de 2 gundur yagmur yagiyor - insani nasil da motive eden bir hava sormayin gitsin, her an uyuyasim geliyor.. asagidaki fotograflar saat 3'te cekildi.. Aksamin 7 bucugu gibi saat, kasvetli, karanlik - hic bana gore bir hava degil.. Ben yaz insaniyim kardesim!

Gainseville'de yagmur demek mantar demek.. Ben yasadigim veya gittigim baska yerlerde boyle bir sey hic gormedim, ama ne zaman yagmur yagsa her yerden cesit cesit mantarlar firtlayiveriyor..

Mantara bayilirim aslinda ben, apandist ameliyatina girmeden once, o kadar agri icinde bile annemden mantarli omlet yapmasini istemistim - o kadar severim yani.. ama iste benim burda size resimlerini gosterecegim mantarlar oyle yenilesi turden istah acici turden degil..




Hatta bazilari o kadar cirkin ki, ne olmus bunlara - iltahap mi kapmislar falan diye tiksinerek bakakaliyor insan.

Buyrun, bir de kendi gozlerinizle gorun




Hiç yorum yok: