Cumartesi, Kasım 24

Ne kadar zaman gecmis buraya yazmayali, bu aralar hem yogundu cok, hem de yazacak pek bir sey yoktu - kendimi youtube sokaklarinda kaybetmekle mesguldum..

Bu hafta thanksgiving haftasiydi, 4 gunluk sahane bir haftasonu.. Gecen yil bu zamanlar sevgilimle Seattle Portland geziyorduk, bu yil ise tatilin ilk 2 gununu bos bos gecirdim, son 2 gun kala da hastalandim.. Yani sahane geciyor haftasonum kisaca.. Etrafta bos bos dolanan hastalik bocekleri gelip beni de buldular.

Neyse, aslinda bu sayede cok da faydali bir web sitesi buldum: www.cinetr.com - ici bulanan herkese tavsiye ederim.. Su anki dizilerden eski turk filmlerine her sey var burda (valla reklamini yapiyim diye para vermediler). Neyse ordaki kisa filmler bolumunde bugra diye bir film bvar - onu izleyim dedim.. Hayatta izledigim en guzel filmlerden biriyle tanistim..

Vidyoyu buraya koyamadim, ama linki burda:
http://cinetr.com/Video/764/Bugra.html

Hiç yorum yok: