Cuma, Mayıs 24

Dersler bitti! Yaşasın tatil...

Yani aslında öyle yazdım ama daha tatil başlamadı. Sadece her hafta ders hazırlamak, ders anlatmak, öğrencilerden ödevlerini toplamak, ödev okumak ve not vermek - sürekli açıklamalar yapmak şimdilik durdu. E tabi bu da insanı rahatlatan bir şey.. Gerçi dün gece acayip bir rüya gördüm - derste öğrencileri sınav yapacağım ama öğrenci sayısını iyi hesaplamamışım ve 8 kişiye falan sınav kağıdı yetmiyor.. O sırda bazı öğrenciler ayağa kalkıyor - sınıftan çıkıp fotokopiye gidemiyorum.. Öğrencileri yerlerine oturtamıyorum. Herke konuşuyor.. Ter içinde uyandım! O nedenle sanırım tatil tam da zamanında geldi. Şu ana kadar başıma hiç böyle bir şey gelmedi ama yorulmuşum demek ki...



Öğrencilerimden bu dönem çok memnun kaldım. Çok harika projeler hazırladılar, çok güzel sunumlar yaptılar.. hatta bu resimde de Erkunt Traktör Fabrikası gezimizi görüyorsunuz. Hayatımda ilk defa traktör kullandım. Ehliyet sınavından beri ilk defa debriyaj kullanmam gerekti. ama herhalde 50 metre falan gittim, 2. vitese bile geçtim! Güzel bir dönem oldu vesselam :) Gerisi gelecek dönemlerin ve öğrencilerin başına!

Gerçi tatil daha başlamadı. Yaz için de güzel ve verimli planlarımız var. TUBITAK projesi taslağımızı neredeyse hazırlamış durumdayız. Hatta şu anda bunu yazmayıp onu okumam gerekir - ama kısacık bir aradan bir şey çıkmaz canım... Yazın araştırma yapıp inşallah o araştırmadan da bir kaç makale çıkarmayı umuyoruz!

Tatil değiliz ancak saatlerimiz biraz daha rahatlamış durumda.. Spora hızla devam ediyorum. Bir de orta okuldan beri ilk defa tenis dersi alıyorum - ne çok şeyi yanlış yapıyormuşum - ona şaşıyorum... Tüm bu efor Meteciğimi yenmek için tabi :p




















Reformer'a başladım. Reformer çok enteresan bir spor aleti - hatta insan ilk gördüğünde ürküyor çünkü işkence aletlerini andırıyor biraz.. İlk yaptığınızda hiçbir şey anlamıyorsunuz bile - ancak birkaç seferden sonra iyice alışıyorsunuz ve vücudunuzu nasıl size hiç çaktırmadan çalıştırdığını anlıyorsunuz.. Ben Zeynep Hoca ile yapıyorum reformer training'i, sanırım hoca olmadan yapılan bir şey değil. Bazı hareketlerde onun desteği gerekiyor zaten. Vaktiniz ve fırsatınız olursa mutlaka denemenizi öneririm!


Sağlıklı yaşamaya özen gösteriyoruz. Sağlıklı olmak, güçlenmek insanı çok iyi hissediyor, direncini artırıyor. Sadece spor değil tabi yediklerimiz de önemli. Bu aralar kuşkonmaza takmış durumdayım. Salata yanında böyle şeyler yiyoruz bazı akşamlar. Böyle tabaklar komik oluyor!

Herkese iyi bir haftasonu şimdiden. Haftaya haftasonu Bodrum'dan bildiriyor olacağım. ah gelecek hafta, çabuk geç çabuk...

Hiç yorum yok: