Pazartesi, Mayıs 27

Before After!

Bloguma reklam almayı hiç düşünmedim ama bahsedeceğim konu benim için reklam değil, herkesin öğrenmesini istediğim bir şey!

Son birkaç aydır çok daha düzenli bir şekilde spor yapıyorum ve bu alışkanlığımın bir bölümünü kendi çabama, ancak büyük bir bölümünü de beforeafter ekibine borçluyum! Sevgili Zeynep, Eda, Didem, Dilek insana hem sporu sevdiriyorlar, hem de sağlıklı yaşama konusunda acayip motive ediyorlar..

Neler mi var bu güzel yerde? Öncelikle harika grup dersleri var. Zeynep Hoca'nın grup pilates dersini denemeyenler gerçek bir pilates dersi nasıl olmalıdır bilmiyorlardır bile diye düşünüyorum. Power Plate ile hem kilo verip hem de çok daha sıkılaşabilirsiniz. Giden selülitler de bonusu! Ayrı kişisel ders de alıp yine pilates ya da aletli pilates yapabilirsiniz. Üzerine de inanılmaz rahatlatıcı bir masajla finali yapabilirsiniz.

Çok sıcak bir ortamda, deneyimli ve ne yaptığını bilen eğitmenlerle spor yapmak bir keyfe dönüşüyor. Üzerine de size özel hazırlanan bitki çayınızı yudumlayıp rahatlamak kalıyor. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum.


Adres: Hilal Mah.Cezayir Cad.12-B Yıldız/ANKARA
Telefon: 
0 (312) 442 34 64 - 442 34 50


Hiç yorum yok: